הנגבי סייר בבנימין: רוח איתנה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הנגבי סייר בבנימין: רוח איתנה

    השר הנגבי בסיור עם מועצת יש"ע: "משרדי יסייע למוקדי ההצלה והחירום באזור"

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי ערך אתמול סיור וישיבת עבודה יחד עם מועצת יש"ע. הסיור התחיל באזור התעשייה שער בנימין במרכז תעסוקה וברשת רמי לוי הפועלת לשיפור הכלכלה והתעסוקה לכל תושבי האזור. לשר הוצגו פעילות כלכלית משותפת במרחב בין כלל תושבי האזור ועסקים חובקי עולם.

    אחר כך ביקר השר במוקד בנימין ובית אל שם הוצגו לו פעילות המוקד ומכלול אירועים משותפים של תאונות דרכים ואירועים קשים בהם יש נפגעים ערבים ויהודים, וכיצד מתקיים שיתוף פעולה בין כוחות ההצלה במקום.

    ביישוב נווה צוף נפגש השר עם נציגות היישוב בשכונה החדשה 'נווה אחי' שהוקמה לאחר רצח משפחת סלומון. תושבי היישוב ביקשו מהשר סיוע בסגירת ציר התנועה שבה משתמשים המחבלים באזור.

    בהמשך ביקר השר ביקב פסגות וערך דיון עם ראשי הרשויות על המאבק בחרם, ועל קידום ההתיישבות בנושאים שונים כגון: מתחמי כניסת פועלים לישובים ואזורי תעשייה שיקלו על האוכלוסייה הערבית באזור, שדרוג מוקדי חירום, בעיית מיקום העיר החדשה ראוובי ועוד.

    השתתפו: מנכ"ל המשרד יוסי דרווין, חננאל דורני יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצה מקומית קדומים, אבי רואה ראש מועצה אזורית מטה בנימין, שי אלון ראש מועצה מקומית בית אל, אסף מינצר ראש מועצה מקומית אלקנה, שלמה נאמן ראש מועצה אזורית גוש עציון, שילה אדלר מנכ"ל מועצת יש"ע, שלמה וקנין קב"ט מועצת יש"ע, אורית סטרוק, ומשה יוגב מאמנה.

    בסיום הסיור הודיע השר נגבי כי יסייע במימון המוקדים האזרחים על מנת לפתח את שיתופי הפעולה באזור, ויבחן את האפשרות שמשרדו יחזור ויסייע בעלויות לתאורת כבישים וצמתים.

    שילה אדלר מנכ"ל מועצת יש"ע אמר לשר: "למרות שהמשרד לשיתוף פעולה אזורי הוא משרד מטה קטן, הוא מכיל בפעילותו יכולת אסטרטגית חשובה לאגם משאבים ממשרדי הממשלה השונים על מנת לקדם את 'השלום הכלכלי' במזרח התיכון".

    השר אמר: "ראשי מועצת יש"ע וראשי רשויות הציגו בפני שורה של נושאים שקידומם יסייע רבות הן לתושבים היהודים והן לאוכלוסייה הפלשתינית באזור. ביקור בהתיישבות ביהודה ושומרון הוא תמיד חוויה מרוממת לב. רוחם האיתנה של המתיישבים, החיבור העמוק לשורשים ההיסטוריים, ההתפתחות המתמדת של חבל ארץ קסום, כל אלה מעניקים משמעות לעשייה הביטחונית והמדינית הענפה של הממשלה".



    0 תגובות